Medewerker administratie, vestiging Rotterdam (16 uur)

(ziektevervanging tijdelijk voor een half jaar vanaf 1 september 2020)

Functieomschrijving

  • Het invoeren en beheren van gegevens in de leerlingenadministratie
  • Verstrekken van informatie en rapportage vanuit de leerlingenadministratie
  • Het afhandelen en doorverbinden van binnenkomende telefoongesprekken
  • Opstellen en verzenden van brieven en mailings
  • Planning van oudergesprekken
  • Het verwerken van inkomende e-mail en post

Wat wij vragen

  • Ervaring in administratieve werkzaamheden
  • Afgeronde MBO-opleiding, bij voorkeur op administratief gebied of vergelijkbaar niveau
  • Goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
  • Vaardigheid in omgaan met administratieve software
  • Accuraat en zelfstandig kunnen werken
  • Medewerkers van de GSR laten zich inspireren door Gods Woord en geven zo invulling aan hun rol als identiteitsdragers op school. Sollicitanten dienen belijdend en meelevend lid te zijn van een kerk die staat in de gereformeerde traditie. Wij verwachten van hen dat identiteitsdocument onderschrijven, dit document wordt besproken tijdens en is onderdeel van de sollicitatieprocedure.
  • Een gesprek naar aanleiding van een persoonlijkheidsvragenlijst kan onderdeel uitmaken van de selectieprocedure.

Wat wij bieden
Arbeidsvoorwaarden conform CAO-VO.
De functie wordt gewaardeerd in salarisschaal 5.

Werktijden
Twee dagen van 8:00 tot 16:30 uur. In ieder geval de woensdag, de andere dag zal maandag of dinsdag zijn.

Je werkt onder verantwoordelijkheid van de schoolleider bedrijfsvoering.

Inlichtingen worden graag verstrekt door de schoolleider bedrijfsvoering Gerdine van Harten via telefoonnummer 010-2862930 of harten@gsr.nl.
Sollicitaties kun je tot en met woensdag 8 juli 2020 aan de rector Kees Klapwijk. p.a. GSR, Valenciadreef 15, 3067 WL Rotterdam (of per email, sollicitatie@gsr.nl). De sollicitatiegesprekken worden gehouden op dinsdag 14 juli 2020.